.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فقط یک کاندیدا در گیلان حق شکایت به شورای نگهبان را دارد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان گفت: تنها یک کاندیدا در گیلان می‌تواند به شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیت شکایت کند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به اعلام نظر شورای نگهبان درباره کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که صلاحیت آنها مورد تایید هیئت نظارت استان واقع نشده یا عدم احراز خورده بودند، شکایت خود را به شورای نگهبان ارسال کردند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان پس از بررسی‌های لازم نظر خود نسبت به شکایت داوطلبان را ابلاغ کرد.

اشجری با بیان اینکه شورای نگهبان نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت درباره بسیاری از کاندیداها را پذیرفت، تصریح کرد: شورای نگهبان صلاحیت تعداد اندکی از کاندیداها که در هیئت مرکزی و هیئت نظارت استان عدم احراز خورده بودند یا رد صلاحیت شده بودند، را تایید کرد.

به گفته رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان، افرادی که در هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت استان رد صلاحیت شدند و شکایت کردند و شورای نگهبان نیز صلاحیت آنها را رد کرد، دیگر حق شکایت ندارند.

وی با اشاره به اینکه تنها یک کاندیدا در گیلان می‌تواند به شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیت شکایت کند، اذعان داشت: رد صلاحیت شدگان ظرف مدت سه روز می‌توانند شکایت خود را به هیئت نظارت استان یا به تهران اعلام کنند و شورای نگهبان تا دوم اسفند امسال نسبت به شکایت آنها اظهار نظر می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 بهمن 1390
به نظر میرسد در گیلان بیش از یک نفر بتواند در این مرحله شکایت خود را به شورای محترم نگهبان اعلام نماید چون امثال اقایان دکتر صادق زاده ،رمضانی و.. در هئیت مرکزی یا هیات نظارت و یا در هر دو هیات تایید شدند.
نا شناس 23 بهمن 1390
این کاندیداکیست چرامبهم گفته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.